Informacja w sprawie obsługi klientów
INFORMACJA
w sprawie obsługi klientów
Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Zagórzu
Biorąc pod uwagę bieżącą sytuację epidemiologiczną oraz w trosce o wspólne bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu zwraca się do Państwa z prośbą o rozważenie możliwości wyboru następujących sposobów załatwienia sprawy:
Telefonicznie, drogą e-mailową, przez platformę e-PUAP.
Dla załatwienia spraw jedynie w sytuacjach pilnych i tych, które nie mogą być załatwione drogą elektroniczną lub telefoniczną, został wyznaczony punkt znajdujący się na II piętrze budynku (biuro podawcze).
Do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia pod numerami telefonów:
Pracownicy Socjalni: (13) 46-23-373 wew. 22, 26, 27, 29, 30
Główna księgowa: (13) 46-23-373 wew. 21
Świadczenia wychowawcze (500+): (13) 46-23-373 wew. 25
Świadczenia rodzinne (zasiłek rodzinny, becikowe, świadczenie rodzicielskie), świadczenia opiekuńcze
(zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy): (13) 46-23-373 wew. 24
Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również drogą mailową na adres mgops@zagorz.pl, w innych sprawach kierowanych do Urzędu można także wykorzystać środki komunikacji elektronicznej:
- poprzez platformę ePUAP www.epuap.gov.pl
Jednocześnie, kierując się zasadami bezpieczeństwa i wymogami reżimu sanitarnego, w przypadku podjęcia decyzji o osobistej wizycie w Ośrodku w celu załatwienia sprawy prosimy o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa:
- przychodzeniu do ośrodka bez osób towarzyszących
- zachowaniu min. 1,5 m odległości od drugiej osoby
- zasłanianiu ust i nosa
- zdezynfekowaniu rąk środkiem znajdującym się przy wyznaczonym do obsługi punkcie
W przypadku występowania objawów w postaci gorączki, bólu gardła,przeziębienia prosimy o powstrzymanie się od wizyty w ośrodku.